Promenad Måndag

Istället för bilen tog jag benen med mig idag när jag skulle iväg och skicka telefonen på lagning. Förhoppningsvis blir den lagad i alla fall.

Startade strax innan kl 12 så jag kunde följa maken som skulle på jobb en bit och var hemma igen kring 15:30, lagom till dess att solen knöt sig för dagen. Väl hemma igen kunde jag konstatera att jag avverkat inte mindre än 11,96km under dagen! Nu blir det soffläge och bokläsning resten av kvällen, för att jämna ut det hela.

Dammen - påväg mot älven

Borta i horisonten skymtar bron

De sista solstrålarna på vägen hem

Rosaskimrande moln la sig som ett täcke över världen

Kommentarer

  1. Herre Gud OMG 😀👍bra gjort 🚶‍♀️

    SvaraRadera
  2. Jag gick mycket kort bit idag, drygt 1km, vansinnigt halt då vi plötsligt fick ett laget nysnö på isbanan 😟
    Jag gick fram å tillbaka, ner till "vedhögen" å hem å så vände jag å gick så... 🚶‍♀️🐕 har aldrig på länge gått så kort på så lång tid 🤔

    SvaraRadera
  3. svar Joo Enchiladas är godkänt även Elin gillar tacos bättre men det fanns ju ingen tid för sådant 👨‍🍳
    Ska Du äta rester i morgon då Du kommer eller tänker Du äta nått då Du är klar i Lsel innan Du åker hit?
    Tänker Du åka hem torsdagsmorgon? Det trodde Din fat 🤔

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Chokladmuffins (vegan)

En söndag i bilder

Gör en Alla hjärtans dag-lott